2008. április 10., csütörtök

Csavargás.

Tegnap este újra kaptam a citrom fű teát,és meg is lett a hatása.Négy és fél órát sikerült egybe lehúznom.Reggel kicsit nyügisen keltem,bírtam volna még aludni,de Anya nem hagyott.Engedtem az erőszaknak,és felkeltem velük.Kicsit fordítottan kezdődött a reggel,mert elöszőr a kaját tukmálta Anya de nem kellett,aztán öltöztem.Túl sok időt nem hagytak a játékra,már adták is rám a sapit,kabátot,és ültünk be az autóba.Elöszőr egy olyan helyre mentünk ahova Anya állítása szerint sokat jártunk pocaklakó koromba.Hát érdekes volt,és volt mit nézni,hisz rengeteg ember volt ott.Még ott is ahová Anyának kellett volna mennie.(Vérvétel)Ezért nem is maradtunk,azt mondta,hogy majd inkább elmegyünk hétfőn délbe akkor tuti nem lesznek sokan.Majd irány a Lidl.Vettünk ezt-azt,aztán mentünk Tescozni.Bizony ma jó napom volt.Elöszőr kaptam egy lasztit.Van már jó pár több méretbe,de ez még kellett.Aztán Anya látott egy mocit,és persze,hogy rögtön ki is próbáltam.Apa beleegyezésével a kosárba került.Itt is még azért vettünk ezt azt,és fizettünk.Kifele Ata megállt egy nénivel elrendezni valamit,és megláttam egy olyan pénzel működő helikoptert.Bele ültem,de nem indítottuk be mert az nagyon mozog.De így is jó volt.Innét mentünk az Auchanba.Odafele elaludtam,és még amikor kivettek is durmoltam,így Anya cipelt a kezébe.Közben elintézték a telefonját is,mert az is készlet(Végre!!)Amikor kinyitottam a szemem,körbenéztem,fél perc sem kellett és már járt is a szám.Kaptam ott is ám vásárfiát amit Én is láttam az 5 db.pántos body nyárra.És persze tej szelet,most ezt imádom.És volt olyan is ami akkor került a kocsiba amikor aludtam.Kaptam egy saját fűnyírót,hogy tudjak segíteni Atának.itt is került még pár dolog a kosárba,és vonultunk fizetni.Az Én nagy szerencsémre ott fizettünk ahol a kedvenc autóm van.Megláttam és már kérezkedtem is ki a kocsiból.Anya oda vitt,megbeszéltük,hogy két kört mehetek.Mentem is,persze tök jó volt.Majd amikor vége lett Anya kivett,és szófogadóan mentem is vele.Meg is lettem ám dicsérve.Innét irány haza,majd gyors kaja,két kör a mocival,három a fűnyíróval,és már megint öltözés.Jött a Dávid meg az Anyukája,és mentünk Baba talira.Sokan voltunk megint.Hamar fel is találtam magam.Ott volt Janika is,de nem sokat játszottunk együtt,mert Én aztán csak jöttem,mentem intézkedtem,pakoltam,rakodtam.Volt egy néni,nagyon kedves volt,Ő beszélt az oviról.Ő a vezető óvó néni.Én még soká mehetek oda de addig is a heti egyszer két órában ismerkedünk kicsit a közeggel.Aztán amikor az a néni elment mindenki lelépett,így mi is nekiindultunk.Leragadtunk még egy kicsit az udvaron a játékoknál.Csúszdáztam járkáltam.Haza jöttünk ettünk,és megint öltözés.Most épp Seregélyesre indultunk.De el aludtam.Sebaj,folytattam ott is.A Mami jött be értem,de nagyon rosszul keltem.Kis idő múlva bemelegedtem,és közben uncsik is haza jöttek.Teljes volt a boldogság,és ment a viháncolás.Majd haza jöttünk,ettünk,és játszom az új játékaimmal.
Mai szavad:Csüccs
Ezt érdekesen ejted ki,de érthető.
A másik,hogy ha kérek adsz puszit.Keri is kapott,kettőt is.Imádta Ő is.
Sőt a Manók is kaptak.
Még egy dolog van ami kicsit fura,szomorú de muszáj.Megpróbállak leszoktatni a folyamatos cicizésről.Sajnos most már muszáj mert az nem megy,hogy ennyi idősen egész nap cicizni akarj.Már két napja csak reggel és este kapsz.Még egész jól bírod.

Nincsenek megjegyzések:

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.